Ontslag

Ok, mijn eerste blog maar weer sinds tijden. En ik zal proberen nu vaker te updaten. Niet dat ik veel volgers heb, maar ook meer voor mezelf, omdat mijn leven zo op zn kop staat!

Image

Waarom? Ik heb ontslag genomen! WOW grote stap. Ja, erg grote stap. Ik heb met veel plezier 7.5 jaar lang bij mijn vorige werkgever gewerkt en om dat op te gaan geven is best heftig. Maar ik was niet meer blij op mijn werk, dus 7,5 jaar met plezier is dus ook niet helemaal waar. De laatste 7 of 8 maanden vond ik het niet meer leuk, ging met een rot gevoel naar mijn werk. Na veel praten met mijn vriend de beslissing genomen om ermee te stoppen. En om samen met mijn vriendin Natalie een droom na te jagen, een fotostudio op te zetten.

Image

En daar zit ik nu dus midden in. Die fotostudio op zetten! Vrijdag naar de Kamer van Koophandel geweest, morgen komt de accountant, woensdag gaan we naar Ikea en donderdag een rekening openen op de bank. Heel spannend en leuk, en eng… Ook echt heel eng. Want we leven nu op het salaris van mijn vriend. Dat gaat, maar niet zo luxe als we altijd hebben gedaan op een 2 persoons fulltime salaris. (dat is logisch en vooral erg wennen). Dat is ook niet erg, want ik ga mijn droom proberen na te jagen, om wat ik eigelijk na de kunstacademie had moeten doen, nu 8 jaar later wel te gaan doen.

Image

Maar die 8 jaar werkervaring in de retail heeft natuurlijk ook z’n voordelen. Ik heb heel veel geleerd, leuke mensen leren kennen en ervaring opgedaan. Ervaring die ik nu ook kan gebruiken in mijn eigen bedrijf!

Er zullen nog wel heel wat blogjes volgen over mijn eigen bedrijf, dat is nu toch mijn grootste inspiratie! En ook blogjes over behind the scènes en dat soort dingen die bij een fotoshoot komen kijken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en met plezier zullen lezen!

-xxx- Bonny

Image

6 thoughts on “Ontslag

    • Dankjewel Saski! Ik had met pasen bij je studio ruimte langs willen komen maar helemaal vergeten! Jij suc6 daarmee!

  1. Spannend hoor! Ik zou de stap ook wel willen maken, maar helaas draaien we hier al 3/4 jaar op 1 salaris. Dus niet verstandig zullen we maar zeggen. Wel gaaf dat je het gedurfd hebt, en ik hoop dat het een succes wordt! Ik blijf je iig volgen.

Leave a Reply

